Emerce OP - De toekomst van Customer Experience

Voice of Customer is steeds belangrijker in Customer Experience. Hoe zet je de Voice of Customer centraal in je organisatie? En hoe draagt dit bij tot 9+ klantervaringen?   Dit webinar van Emerce gaat over dit thema.   Programma Hoe zorg je dat je écht luistert naar je klant? Hoe creëer je goede conversaties en maak je binding op emotioneel niveau? En hoe kun je het luisteren structureren? ​Omnichannel in customer services, hoe zorg je dat het werkt? Hoe manage je de channels in seizoenspieken? Welke responstijd moet je aanhouden? Hoe spreek je met één stem - van snapchat tot twitter tot in de winkel? En hoe breng je eenheid in alle contactmomenten? Hoe knoop je alle technologie die betrekking heeft op klanten aan elkaar? In het panel:  Steven Oudejans - Team Lead Customer Experience Ace & Tate https://ssl.webinar.nl/portal/admin/1.0/emerce/resourceHandler.ashx?file=Steven-Oudejans.png Ace & Tate is een online first merk dat stijlvolle, kwalitatieve en betaalbare brillen aanbiedt. Centraal in de filosofie staan service op topniveau, transparantie en betaalbaarheid. Met de Home Try-On service en perfect bereikbare teams via social media, whatsapp, live chat, skype, email en telefoon, blijft geen vraag onbeantwoord. Als uitbreiding op de online services, opende Ace & Tate pop-up en flagship stores in verschillende steden in Nederland, België, Duitsland en binnenkort ook in Zweden en Denemarken. On- en offline kanalen worden naadloos geïntegreerd om een perfecte customer experience te bieden. “We zien elk contact met onze klanten als een eerste date. Het is mijn persoonlijke missie om een geweldige eerste indruk te maken en achter te laten bij onze klanten en iedereen met wie we werken.”  Nienke Bloem -  Certified Customer Experience Professional https://ssl.webinar.nl/portal/admin/1.0/emerce/resourceHandler.ashx?file=Nienke-Bloem.png Nienke Bloem is Certified Customer Experience Professional, werkte als Manager Customer Excellence bij KPN en is een veelgevraagd spreker. “Making Customer Experience WORK”, is haar klantbelofte.   Krijn Schuurman - Internetondernemer https://ssl.webinar.nl/portal/admin/1.0/emerce/resourceHandler.ashx?file=Krijn_Schuurman (1).png Passie voor innovatie, nieuwe technologie en business modellen. Vanwege zijn vermogen om complexe zaken begrijpelijk te maken, is hij een frequente gast op de tv en radio waaronder BNR. Bekijken Klik op de knop Open webinar om, na registratie, het webinar te kunnen bekijken. Indien u zich eerder al eens voor dit of een van onze andere webinars heeft aangemeld kunt u, indien u het registratieformulier te zien krijgt, boven- of onderaan in dat formulier op Heeft u al een login? klikken.  

Topics