Spotta - De kracht van de brievenbus!

Hoe bereik je de consument in een versnipperd medialandschap? In een digitale wereld waarbij 80% van de jongeren niet kijkt naar online advertenties, 56% van de Google advertenties nooit wordt gezien, de e-mailbox letterlijk overvol zit, zet de versplintering van ons medialandschap steeds verder door. Om de consument te bereiken, te raken en te bewegen op een moment dat ze ontvankelijk zijn voor reclame is huis-aan-huis folderverspreiding een uniek mediumtype. Dit is wat je uit het webinar haalt: - de key facts & figures van folderverspreiding in Nederland - de mogelijkheden van segmentatie - klantcases: voor wie werkt het en wat zijn de resultaten De sprekers: Yuri Goossens (Manager Marktmanagement) “Als sales gedreven marketeer wil ik continu het optimale halen uit iedere marketing euro die wij als Spotta investeren maar ook zeker die van onze klanten.” Walrick Smits (Data Consultant) “Als consultant haal ik nieuwe inzichten uit (klant)data en gebruik ik dit om ook de (digitale) folder zo effectief mogelijk in te zetten!” Wil je weten hoe jij als marketeer je doelgroep via de brievenbus kan bereiken? Bekijk dan kosteloos dit webinar. Meld je nu aan! Het Markethink team

Topics