SIM Groep OP - Het is tijd voor een afdeling Klantcontact en Interactie!

Veel gemeenten investeerden de afgelopen jaren stevig in de ontwikkeling van dienstverlening. In de vorm van toptaken-websites, slimme eFormulieren, de oprichting van een klantcontactcentrum, het organiseren van webcare, etc. Tegelijkertijd is de informatiehuishouding goed op orde gebracht met basisregistraties en zaaksystemen. De basis staat, maar zijn de prestaties nu echt al verbeterd? En steeds meer gemeenten vertonen interesse in newsrooms. Voor een sessie bij de gemeente Utrecht waren er 200 aanmeldingen voor 40 plekken! Tegelijkertijd worstelen teamleiders en hoofden Communicatie en Dienstverlening van lokale overheden met hoe je de organisatie meer van buiten naar binnen kunt laten werken. En de online mogelijkheden om met inwoners, buurten en groepen belanghebbenden samen te werken groeien snel. Is een newsroom daar dan het antwoord op?   En volgende opgaven beginnen in volle omvang energie van de organisatie te vragen: de Omgevingswet en de verbeteringen van de werkwijzen in het sociaal domein. Wij vinden dat de gemeenten zich vergeten te belonen om al die noodzakelijke investeringen te laten renderen. Er is zo veel laaghangend fruit! Laten we de prestaties in dienstverlening nu écht gaan verbeteren! We kunnen veel kansen aanwijzen. Geïnteresseerd in onze visie? Zin om daar met ons over in gesprek te gaan? Meld je aan voor het webinar! Bekijken Klik op de knop Open webinar om, na registratie, het webinar te kunnen bekijken. Indien u zich eerder al eens voor dit of een van onze andere webinars heeft aangemeld kunt u, indien u het registratieformulier te zien krijgt, boven- of onderaan in dat formulier op Heeft u al een login? klikken.

Topics